Õpilaste teadustööde riiklikule konkursile esitatavad tööd

konkurss avatar

Konkursile saadetud töid hindab erinevate elualade esindajatest koosnev 19-liikmeline komisjon. Lisaks komisjoniliikmetele hindab iga tööd ka üks erialaekspert.

Konkursi teine voor toimub 8.–9. aprillil õpilaste teadusfestivalil AHHAA Teaduskeskuses, kus selgitatakse välja Eesti parimad õpilasuurijad, kellest silmapaistvaimad saadetakse Eestit esindama ka rahvusvahelistele konkurssidele.
Maria Peedimaa uurimistöö “Eesti riikliku õppekava valikainete süsteemi rakendamine ja rahulolu sellega Miina Härma gümnaasiumi 113. lennu näitel”, juhendaja Tiia Lepik.
Helga Kadi Leedo uurimistöö “Naiste hospitaliseerimise ja ühiskondliku positsiooni seos Tartu Ülikooli psühhiaatriakliiniku näitel 1887–1888”, juhendajad Alla Vinitšenko ja Anu Rae.
Margaret Saks uurimistöö “Milles näevad eripedagoogi ameti valinud inimesed töö võlu ja valu”, juhendajad Terje Hallik ja Tiiu Kadajas.
Mia Britt Williams, uurimistöö “Ühiskatsete mõju 9. klassi lõpetavate noorte vaimsele heaolule Tartu linna kolmeteistkümne munitsipaalkooli näitel”, juhendaja Regita Saksing.
Norah Elisabeth Ratas uurimistöö “Isiksuse pertseptsioon: suure viisiku mudeli põhine enesehinnangu ja erinevate hinnanguperspektiivide analüüs”, juhendaja Regita Saksing.
Geia Rõivas uurimistöö “Alaealiste õigused Eesti kohtusüsteemis: seadusandlikud muudatused ja praktika”, juhendaja Regita Saksing.
Saskia Jõgever uurimistöö “Kas ühiskond hindab indiviidi seaduskuulekust vastavalt tema välimusele?”, juhendaja Kari Kalk.
Maarja-Lill Madisson uurimistöö “Äädikakärbes kui kantserogeneesi uurimise mudel” juhendajad Anne Laius ja Osamu Shimmi.
Meribel Merdian uurimistöö “Ravimite elutsükkel ja müügiloa taotlemine”, juhendajad Anne Laius ja Ott Laius.
Adanna Emily Egwenu uurimistöö “Mikroobide arvukus ning Staphylococcus aureus bakteri esinemine reaalelukasutuses olevatel antimikroobsetel pindadel”, juhendajad Helen Semilarski, Harleen Kaur ja Angela Ivask.
Karolin Ruumet uurimistöö “Päikesepatareide parameetrite mõõtmine tehisvalguses Cu2Zn(Sn1-xGex)S4 näitel”, juhendajad Jörgen Metsik ja Marit Kauk-Kuusik.
Jakob Hagu uurimistöö “1710. aasta katkuepideemias surnud tallinlaste toitumisharjumuste analüüs”, juhendajad Ivika Hein, Mari Tõrv ja Holar Sepp.
Hanna-Mirjam Roots praktiline töö “Kunstitööd tsüanotüüpiatehnikas”, juhendaja Ivika Hiis.
Jasper Alla kirjandusolümpiaadiks kirjutatud uurimistöö “Karl Ristikivi romaani “Nõiduse õpilane” peategelase identiteedi vormumine”, juhendaja Ivika Hein.
Amelia Zaytseva “Determination of the optimal temperature range for the enzymatic activity of amyloglucosidase from Asperigillus niger using starch-based solutions”, juhendajad Kirstin Karis, Triinu Visnapuu (TÜ).

Õpilaste teadustööde konkursile saadetud 9. klasside loovtööd:
Adele Mikelsaar (9.b) “Emotsioone Balti ketist”, juhendaja Kari Kalk.
Frida Loog (9.a) “Miina Härma Gümnaasiumi algklasside õpilaste vanemate kasvatusstiilid”, juhendaja Pille Markov.

2019 Miina Härma Gümnaasium